Annak ellenére, hogy a kalandjáték műfajt ezerrel szeretik a vérpistikék és a stratégasanyik leírni, mindig jelennek meg olyan alkotások, melyek visszahúzzák a játékpiac viharos tengerének felszínére a stílust. Ebben az életmentésben jár élen a német Deadalic fejlesztőház, mely az utóbbi években olyan mennyiségű és minőségű kézzel rajzolt point and click műalkotást tett le az asztalra, hogy a (h)őskorban vezető szerepet betöltő Lucasarts és Sierra az irigységtől elzöldülve kapkodna össze-vissza, ha még léteznének. Az ő műveikkel mutat leginkább rokonságot a magyar illetőségű Mystery Interactive első játéka is. A honi fejlesztőcég pedig nem mást választott a produktumuk megihletőjeként, mint Lőrincz L. László egyik korai regényét, az 1990-ben megjelent Keselyű Gyászzenéjét.
Természetesen nem könnyű bináris formába faragni egy 23 éves irodalmi művet, ezért a srácok folyamatosan konzultálnak az íróval, hogy minél minőségibb módon ültessék át a könyvet az új médiumra. Sajnos azt még nem lehet tudni, hogy a Requiem of the Vultures - A Leslie L. Lawrence Adventure munkacímen készülő produktum sztorija az eredeti mű folytatása, feldolgozása, vagy előzménye lesz-e, de az már tuti, hogy a játékmeneten, a programozáson és a kézzel rajzolt grafikán is honi tehetségek szorgoskodnak. A képivilág szépségért pedig a fent említett német vállalat vezető dizájnere, Matthias Kempke a felelős, kinek munkásságában legutóbb a Night of the Rabbit mesekönyvszerű látványában gyönyörködhettünk (ő amúgy már azelőtt el kezdett dolgozni a programon, hogy leszerződött volna a Daedalichez).
Már csak az a hatalmas kérdés, hogy a nemzetközi piacon mennyire lehet érvényesülni egy viszonylag csak nálunk ismert könyv adaptációjával (angol nyelvű kiadás az tuti, hogy lesz, mi azért reménykedünk egy magyarban is), úgy, hogy egy teljesen friss csapat dolgozik rajta. Jó, azért viszonylag erős hátszéllel indul a játék a világ nyugati felében eléggé ismert Kempke úrnak köszönhetően. Drukkoljunk hazánk fiainak a minél nagyobb siker elérése érdekében!